Häiriötiedote 7.6.2019

Häiriötiedote: Toiminnanohjausjärjestelmän teknisen vian vuoksi siivouksia tipahtanut aikatauluista!

Käyttämämme toiminnanohjausjärjestelmän päivityksien yhteydessä osa asiakkaidemme tilauksista katosi ja asiaa selvitetään parasta aikaa. Asiakastiedot ja työtehtävät ovat järjestelmässä, mutta työvuoroihin aikataulutettu työ on osalta asiakkaista hävinnyt. Ongelma on tullut esille sekä kanta-asiakkaillamme että uusilla asiakkailla eikä kadonneita tietoja ole toistaiseksi pystytty palauttamaan. Näin ollen puuttuvat tiedot ovat tulleet esille vasta kun siivoojan olisi jo pitänyt olla paikalla. Me Kodassa käymme parasta aikaa manuaalisesti läpi kaikkia asiakastietojamme sekä varmuuskopioitamme ja käyttämämme ohjelmistoyritys yrittää ratkaista tilannetta. Pyydämme anteeksi asiakkaille aiheutuvaa mielipahaa ja toivomme ymmärtäväisyyttä – tilanne on erittäin ikävä meillekin.