Siivouspalvelu Kota ja Visma PPG yhteistyöhön

Teimme alkusyksystä 2017 asiakastyytyväisyyskyselyn kotitalousasiakkaillemme ja saimme paljon arvokasta palautetta sekä onnistumisistamme että toimintamme kehittämisestä. Erityisen hyvin olemme onnistuneet siivoojiemme ystävällisyydessä ja palvelualttiudessa. Kehittämistarvetta puolestaan koettiin eniten laskutuksemme sujuvuudessa.

Siispä tartuimme asiakkaidemme palautteeseen ja ensimmäisenä askeleena aloitimme laskutusyhteistyön Visma PPG Oy:n kanssa. Visma PPG Oy on vuodesta 1993 toiminut yrityspalvelutalo, jolla on vankka osaaminen taloushallinnon, saatavienhallinnan ja juridiikan saralla.

Mikä siis muuttuu?

Tästä lähtien laskumme lähetetään Visma PPG:n laskutuspalvelun välityksellä.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että laskuissa on vastaanottajan nimen kohdalla myös maininta Visma PPG:stä ja myös tilinumero vaihtuu.

Laskutusyhteistyö mahdollistaa myös paljon toivotun e-laskun käyttöönoton. E-lasku on turvallinen ja helppo tapa vastaanottaa laskuja, laskut tulevat suoraan verkkopankkiin. Valitettavasti meilläkin on ollut paljon ongelmia Postin jakelun kanssa ja moni asiakkaistamme on saanut laskun viiveellä – pahimmassa tapauksessa jopa niin, että maksumuistutus on tullut ennen varsinaista laskua.

Yllättävä tieto meille oli, että myös laskutusvälin toivottiin olevan lyhyempi. Näin ollen asiakkailta tulleiden toiveiden mukaan ensi vuoden alusta lähtien laskutusvälimme kotitalousasiakkaille on kaksi viikkoa.

Onko asiaa? Laita meille viestiä!