Yrityssiivousten hinnoittelu
Yritysten ylläpitosiivouksia varten yleensä teemme arviokäynnin siivottaviin tiloihin, ja tapaamme yrityksen yhteyshenkilön sopiaksemme yhdessä siivouksen sisällöstä ja aikatauluista. Tällä perusteella laadimme yritykselle palveluistamme tarjouksen, joka voi tarvittaessa sisältää valittavaksi vaihtoehtoja siivouksen toteuttamiseen.
Sovitaan tapaaminen ja tilojenne kartoitus, tämä ei maksa mitään eikä myöskään sido mihinkään.
Tarvittaessa voimme myös tulla suoraan siivoamaan ilman arviokäyntiä, varsinkin jos kyse on yksittäisestä siivoustilauksesta. Tällöin laskutus tapahtuu toteutuneiden henkilötyötuntien mukaan, tuntihinta sovitaan etukäteen ja voimme antaa arviomme työn kestosta. Tuntihintaan vaikuttaa mm. työn suuruusluokka ja sijainti.
Yleensä tuntihintaan sisältyy kaikki matkat ja tavanomaiset siivousaineet ja -välineet. Lisäksi erikseen laskutetaan käytetyn mukaan tavanomaisesta poikkeavat aineet ja välineet, kuten esimerkiksi nosturin vuokra, lattiavahat ja vahanpoistoaineet.
Valitse yrityksellesi sopiva hinnoittelumalli:
Kiinteä kuukausihinta
Tarjousvaiheessa sovimme siivouksen sisällöstä, ja laskemme tarkan kiinteän kuukausihinnan siivouspalvelulle.
Kiinteän kuukausihinnan edut:
- Siivouksen kuukausihinta on aina enustettavissa
- Palvelusisältö on tarkka ja siivous toteutetaan aina samalla kuvauksella
- Sovitut lisätyöt laskutetaan tuntihinnalla toteutuneen mukaan
- Sopii alalle, jonka toiminta on tasaista eikä sisällä esim. kausivaihteluita
Joustava laskutus
Tarjousvaiheessa annamme karkean arvion kuukausihinnasta, mutta itse laskutus toteutetaan kuukausittain toteutuneiden tuntien mukaan. Joustavan laskutuksen edut:
- Reagoi liiketoimintasi muutoksiin: voit lisätä siivousta esimerkiksi sesongin aikana ja vastaavasti pienentää kun tilojen käyttöaste laskee
- Saat laskun liitteenä tarkan raportin, josta näkee siivoojiemme kirjaukset minuuttien tarkkuudella
- Mahdollistaa lisäpalveluiden nopean ja joustavan tilauksen
- Sopii muutosalttiille alalle sekä hybridityöskentelyä suosiville toimistoille
Yritysasiakaidemme yleiset palveluehdot:
Nämä määritellään tarkemmin siivouspalvelusopimuksessa, joka solmitaan kun siivoukset aloitetaan.
Sopimuksen kesto
Yleensä sopimus tehdään toistaiseksi voimassa olevaksi. Sopimus on kummankin osapuolen irtisanottavissa, niin että sopimus päättyy irtisanomisilmoituspäivää seuraavan kokonaisen kuukauden loppuun.
Sopimuksen mukaisten tiedonantojen antotapa
Kaikki toiselle osapuolelle tehtävät ilmoitukset ja tiedonannot voidaan tehdä kirjallisesti tai suullisesti, esimerkiksi sähköpostilla tai puhelimitse. Siivouspalvelu Kotaan ollaan yhteydessä pääsääntöisesti asiakaspalveluun: info@siivouspalvelukota.fi, puh. 044 502 9392.
Siivouksen aikataulu
Yleensä siivoukselle sovitaan säännöllinen päivä ja aika. Siivouksen osuessa pyhäpäivälle, siirretään siivous johonkin läheiseen arkipäivään ellei toisin ole sovittu. Jos siivous tehdään jokainen arkipäivä tai useampi kerta viikossa, pyhäpäiviin osuvat siivoukset yleensä perutaan.
Työvälineet ja aineet
Järjestämme sopimustehtävien suorittamisessa tarpeelliset työvälineet ja aineet, nämä sisältyvät sovittuun hintaan.
Jos erikseen sovittaviin lisätöihin tarvitaan jotakin tavanomaisesta poikkeavia aineita ja välineitä, nämä laskutetaan erikseen.
Laadunvalvonta
Meillä on tyytyväisyystakuu, vastaamme työn laadusta sekä sen vastaavuudesta tilattuun palveluun. Suoritamme laadunvalvontaa, ja mahdollisten puutteiden ilmetessä toivomme siitä meille ilmoitusta välittömästi. Näin meillä on paremmat mahdollisuudet selvittää syy, ja korjata puutteet.
Työntekijät
Koulutamme työntekijöitämme säännöllisesti, myöskin kannustamme ja motivoimme heitä tekemään työnsä ammattiylpeydellä. Meille on tärkeää työturvallisuus, työssä jaksaminen ja asianmukaisen palkan saaminen työstään. Työnilo onkin yksi tärkeistä arvoistamme, ja se näkyy myös asiakkaillemme. Edellytämme, että myös asiakkaat kohtelevat siivoojiamme kunnioittavasti ja arvostaen heidän tekemää tärkeää työtä.
Sopimuksen hinta ja laskutus
Ylläpitosiivoukselle sovitaan kiinteä kuukausihinta tai toteutuneen mukaan laskutettava tuntihinta. Yritysasiakkaiden laskutus tapahtuu yleensä kerran kuukaudessa.
Hintoihin sisältyy tarvittavat aineet ja välineet, ja matkat kohteeseen (jollei toisin sovita).
Mahdollisia säännöllisten ylläpitosiivouksien peruutuksia ei hyvitetä laskussa, paitsi jos niin sovitaan vähintään 2 viikkoa ennen peruutettua siivouskertaa.
Mahdollisista suursiivouksista ja muista sopimukseen kuulumattomista siivouksista laskutetaan erikseen tuntilaskutushinnan mukaisesti. Kaikki ylimääräinen työ tehdään vain erikseen sovittaessa.
Jos lisäsiivouksiin tarvitaan jotakin tavanomaisesta poikkeavia aineita ja välineitä, nämä laskutetaan erikseen.